به نام خدا

دانلود گلچین روضه و سینه زنی شب چهارم محرم با مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده میباشد.

گلچین روضه و سینه زنی شب چهارم محرم



گلچین روضه و سینه زنی محرم شب چهارم



یک لحظه بی هیاهو دل را حریم او کن - مناجات حضرت حق تعالی

آن روز که به داغ غمت مبتلا شدیم - روضه حضرت حر علیه السلام

روضه سردار رشید کربلا حضرت حر علیه السلام

روضه سردار کربلا حضرت حر علیه السلام

روضه حضرت ظهیر علیه السلام

دو هدیه آخر ، دو میوه نوبر - غزل مرثیه

روضه فرزندان حضرت زینب سلام الله علیها - قسمت اول

روضه فرزندان حضرت زیتب سلام الله علیها - قسمت دوم

روضه فرزندان حضرت زینب سلام الله علیها - قسمت سوم

روشن کرده یکی نگاه خستمو ، گذاشته مرحمی دل شکستمو - زمینه

داد می زنم الهی بالحسین ، الهی بالحسین ، الهی بالحسین - زمینه

حبیبم ای نگار غریبم ، از غمت ناشکیبم - زمینه

دریای گریه در بین چشمانشون - زمینه

درد و غمهات به جون میخرم - زمینه

تا به لب آمد ، آه توبه ، سوی من واشد ، راه توبه - نوحه

نگاهم از سرشک غصه تر شد ، دلم از آتش غم شعله ور شد - نوحه

آیینه اشک زلالم ، خبر دهد زشور و حالم - نوحه

طوفان اشک و آه ، گشته نصیب من - نوحه

شاخه به شاخه نزد تو باغ شکوفای من - نوحه

منت به من نهادی ، دست مرا گرفتی ، بایک اشاره از من ، هست مرا گرفتی - سنگین

عبد رو سیاهم آقا ، سائل نگاهم آقا - سنگین

دو خورشید جهان آرا ، دو قرص ماه ، دو اختر - سنگین

ما که دو مهتاب شبیم ، بسیجی های زینبم - سنگین

مونده خدا رو دستم ، دسته گلای زینب - سنگین

یه شب گریه نکنم می میرم ، یه روز سینه زنم می میرم - واحد

عمری آقا از غم عشق تو دلم گرفته - واحد

کاش تا خیمه سبزت برسد فریادم - دودمه

اگه بدم اگه بی حیام اگه نمونده راهی برام ، اشکه برا حسین میتونه آشتی بده منو با خدا - شور

سر اومده دیگه حوصله ی این دل خسته - شور

نگاه کن بارونیه دنیا ، نگاه آسمونا دریاست - شور

اشک ماتم حسینی چشمه آب حیات است - سرود پایانی

 

منبع فایل های صوتی سایت میرداماد




 

کپی برداری از مطلب فقط با ذکر منبع مجاز میباشد

منبع : وبلاگ شعر و سبک